in , , ,

Campuran Garam Kasar Dan Lada Hitam Untuk Pesakit Lumpuh Dan Stroke. Amalkan, Hilang Sakit Sendi Dan Kebas Kaki

Kadang kala perubatan menggunakan bahan alami boleh membantu mengurangkan kesakitan dan memberi kesembuhan, semuanya dengan izin Allah SWT, namun kita sebagai manusia haruslah ikhtiar, betul tak?

Untuk perkongsian kali ini, campuran garam kasar dan lada hitam dapat membantu mereka yang punya masalah sakit sendi, sering kebas kaki, lumpuh dan mengidap stroke. Caranya mudah sahaja, rendam kaki dalam campuran tersebut dan amalkan setiap hari.

Selepas rendam, hanya sapukan kaki dengan kain kering, tidak perlu dicuci.

Bahan :

2 kg garam kasar

100 g lada hitam

 

Cara :

1. Campurkan bahan-bahan di dalam besen dan rendam kaki selama 30 minit atau lebih.

2. Campuran boleh digunakan berulang kali sehingga garam mencair.

Campuran garam kasar+ lada hitam…

Try benda ni dh 2 hari, alhamdulillah sakit kt kaki dah makin kurang..dkt 2 bulan kaki sakit yg teramat sgt smp nk pijak lntai pun x boleh.. Nk bjln apatah lagi..mmg jalan bertengkak2.. Pergi klinik mkn ubat pun x baik2.. Doktor kata sakit sendi..

Ms rendam dlm garam ni rasa bdenyut2 kt tapak kaki.. Betis smp ke peha rasa kebas, bdenyut, mncucuk2.. Tp tahan jgk sbb mgkin effect garam tu menarik toksin dkt tapak kaki.. 😅

Tapi alhamdulillah harini ble turun tngga elok. Klu sblm ni trun tngga mcm budak kcik br bljar bjln..satu anak tngga demi satu anak tngga.. Harini dh ble trun naik tngga dgn laju.. Ajaibkan.. Tp tu la kenyataan nya.. Syukur ya allah.. Semoga hilang trus penyakit ni.. X tahan rasanya bila sakit tu dtg.. Menangis tahan sakit. Tsentuh ckit pun sakit nya mmg x tertahan..

*campurkan garam kasar dan lada hitam kasar… X perlu air.. Hanya campuran kering
*selawat 3x
*mntk supaya allah sembuh kan segala penyakit dlm badan kita.. In syaa allah.”

Sumber : Farah Afendy

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Loading…

0